joi, 9 aprilie 2015

Cre(ș)tinortodox de rîsul curcilor

Am ajuns întîmplător pe acest site și ce am descoperit a fost de-a dreptul șocant și totodată amuzant.
                                                                   Foto: tribunacfr.ro

  1. Dacă toți cei care mor de Paște ajung în rai, atunci e liber la crime, la sinucideri, violuri și terorism, nu-i așa?

  1. Dacă nici voi nu știți de cîte ori se trece pe sub masă, atunci enoriașii ce să mai creadă? Eu propun să fie de trei ori. De trei ori mai bine jecmăniți și  mai bine umiliți.

  1. Mă bucur că recunoașteți următorul fapt: vopsitul ouălor este de fapt o credință păgînă, apărută cu mult timp înainte lui Isus. Cu toate acestea, de ce mulți preoți habar nu au de așa ceva?

  1. Dacă ar fi o minune neînțeleasă de mintea omului, cum se dacă că niște oameni deștepți și-au dat seama de scamatorie?

  1. Dacă Isus blestemă un copac, atunci este ceva bun din care avem de învățat. Dacă eu blestem pe careva, atunci voi ajunge în iad. Logică cre(ș)tină!

  1. Se pare că ați uitat de versetele din Biblie în care este scris ca femeia să fie supusă și inferioară bărbatului, să nu vorbească în biserică și să fie pedepsită după naștere.
  1. De cînd Adam și Eva au mîncat din smochin? Nu era vorba de măr?

Dragi cre(ș)tini ortodocși, cum mai puteți crede într-o religie care doar vă manipulează și vrea să obțină profit pe seama voastră? Isus a spus clar că a venit doar pentru oile rătăcite ale Ierusalimului (Matei 15:24), nu pentru romîni, nu pentru greci, nu pentru americani, ci pentru evrei.

P.S.: Cum de acceptați să fiți numiți robi sau oi? Este absolut umilitor.

 P.P.S.: Ar trebui să îmi mulțumească după cîtă publicitate le-am făcut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 photo signature_1_secretedezbracate.gif