marți, 7 aprilie 2015

Cum și-o trag grăsancele?

Mișcă-ți curul!

                                      Foto: niceshoesbitch.files.wordpress.com

Toată viața m-am întrebat cum poate o tipă grasă să facă sex. Pur și simplu mi se pare imposibil. Nu încape în discuție. Nu am vreo prietenă grasă, nu cunosc prea multe persoane grase, ce mă fac??? Am găsit repede soluția: mi-am pus imaginația la contribuție. :-P

Cauze: fast food-ul, shaorma, sedentarismul, mersul pe scările rulante la metrou în loc să mai dați 2 calorii jos, mergând pe scări. Când te pui lângă mine în RATB, metrou sau trenurile CFR-ului, ocupi jumătate din locul meu și cel de lângă tine care e gol.

Băieții care și-au tras-o cu tine, ori i-ai obligat tu, ori au vrut să își împlinească vreo fantezie. Ce fetiș nebun mai e și ăsta?!! Tu ai putea să o faci cu o astfel de fată? Mă cam îndoiesc.

                                                      Foto: deviantart.net

Soluții: sex, mult sex.  Sexul te ajută să slăbești extrem de mult! Ce poziții poți alege? Misionarul: el deasupra, în nici un caz invers, pentru ca el să nu ajungă la morgă și tu la mititica. Ironia sorții, nu?

Doggy style, doar dacă el a făcut ceva sport la viața lui și se poate crăcăna în așa hal încât să ajungă în giga-vaginul tău.

Care poziții sunt de evitat? Sexul oral, el ție. Așa ceva e imposibil de îndeplinit. Până trece de rândurile de slană și ajunge la veverița ta, își pierde omul toată saliva, toată răsuflarea și tot cheful.

Cum poți satisface o grăsancă? Îi poți face masaj erotic. De ce? E un sport reciproc avantajos! Ambii dați jos caloriile, slăbiți și deveniți mai supli! De asemenea, îi poți oferi bomboane, tort de ciocolată sau să o duci la Mec.

                                                    Foto: 1.bp.blogspot.com

Ce aspecte pozitive sunt în a fi grasă? Fața! Singura bucată din ființa lor care este frumoasă! Nu toate grasele au fața frumoasă, dar majoritatea celor pe care le-am văzut eu, chiar o au.

                                                                        Foto: deviantart.net 

Ce-o fi atât de greu să slăbești? Mi se pare îngrozitor să cari atâtea kilograme cu tine în fiecare zi, să obosești ușor, să știi că ceilalți stau cu tine din milă și te bârfesc pe la spate. Nu ar mai sănătos să îți miști curul ăla gras la o plimbare în parc, apoi la un nutriționist și apoi la sală?

Chiar nu vrei să arăți splendid? Să te placă băieții și să te invidieze toți? Eu cred că da, așa că dă-i bice! Cred că ai un motiv suficient de bun ca să slăbești! Să încapi în rochia de mireasă și să te ridice mirele fără să facă hernie!
                                                     Foto: 4vector.com


P.S.: Nu vreau să fac mișto de persoanele grase, sau să se simtă cineva ofensat/ă și mai ales cele care suferă de boli, ci mă intrigă persoanele care sunt grase, se complac în starea lor și nu fac absolut nimic pentru a slăbi și a avea o viață mai bună. Astă mă deranjează la culme. Ar trebui să fie ilegal să fii obez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 photo signature_1_secretedezbracate.gif